Tuesday, February 10, 2009

GERHANA BULAN

Dalam kalut2 kmlut politik di perak ni dan x lupa jga politik di kedah...msti ramai yg trlupa psal gerhana bulan yg akan terjadi...aku salah seorgnya...tngu pnya tngu...last2 aku yg tlupa...2 la sbok sgat psal Politik ni...napak gayanya tahun ni xda rzeki la nak tgok jdi kna tggu thun 2010 plak...2 klo umur pjang..insyaAllah la...

Kadang2 bila tgok bulan mgbang ni btul2 mngasyikan aku je...tah la..cahaya dia yg berseri meyinar malam hari...ahahahah...2 sbb la pguk sllu rindukan bulan...ahahahah

Benda yg pling aku x boleh lupa 2..time aku kcil2 dlu bila kmi adik brdik main kat luar rumah time mlm...byak bintang2 bergemalapan di angkasa...tengah main aci ligan 2 aku leh stop sat sbb mata aku trpndang bintang di angkasa tersusun cantik bntuk seperti lmbang LOVE....btul aku x tipu...mmmmm tpi time aku ajk mksu aku tgok...bintang 2 dah xada...hilang....tpi kemna dia mghilang...pelik kan...apa2 je la...

No comments: