Wednesday, February 25, 2009

Misteri Daun Pandan....


PELIK..........
Kadang - kadang...bukan kdang2 la..tpi sllu je time aku balik dri keja nak msuk dlm bilik mesti aku bau mcm daun pandan...wangi....tpi yg peliknya dlm blik aku mna ada daun pandan....dah 2 bkan je siang2 hari bau tpi malam2 pun bau juga...

Kalau nak kta bau dri blik mber aku lg la plek...dia nak buat apa daun pandan...masak nsi lemak ke..hello...mna da masa smua 2...ehh3..klo duk gan famly boleh la...ni dok sorg2...apa ke hall

Mula2 2 aku x abil kisah sgat...bkan apa dri blik bau hpak baik bau daun pdankan...sdap ehh3, tpi bila dah lama2 ni tbul perasaan curi bukan2 tpi curiga..ya curiga...bila bau 2 x beransur ansur hilang, mlah mkin kuat bila aku blik lpas bercuti...

Pelikkan....mmmm sbgai seorang yg berjiwa sperti Detective Conan....aku akan siasat apakah rahsia disebalik kewangian daun pandan ini....

2 comments:

Anonymous said...

bau pandan...ok la 2 sdap..msti tdur ko nyenyak je kan kan

Storyfazz..... said...

ye la 2...