Saturday, February 28, 2009

HUJAN OH HUJAN.....

Kat kedah, alor star 01/03/09, pkul 3.35.....hujan dah mula turun lebat spai bleh dgar dlm ofic aku ni...tpi tepat pkul 3.36 dah x dgar dah...mbe hjan dah stop...cuma renyai2 je...

Semalam kedah dah balun terengganu 3-0...wlpun aku x mnat sgat bola ni tpi ok la...moga bola ngeri kedah bleh berjaya lg...

mmmmm...ni hujan main2 ke...tepat kul 3.44 dia dah stt laju blik...tpi x spai smnit dah stop...huhuhuhu....hari yg pling seronok? hari hujan la...ahahahahah

Sebab-sebab bes bagi aku:-
1. Boleh mndi gan air hujan...jimat dah air umah aku
2. Air free...sapa yg x suka...ehh3
3. Lagi bes bila bawa mtor dlm hujan2 ni...
4. Kalau hujan time pagi ada la alasan nak msuk ofic lewat...leh sbung tdur la...ehh3
5. Paling bes bila hujan...msti la tidur...wow dgn sjuknya pehhhhh...

5 comments:

fik017 said...

mmmm brita palsu...sah...saheh...
wa sendiri chekc...x der hujan pun kat area aloqsetaq pd jam tu....araichitporahhh...

Storyfazz..... said...

u chekc kul bpe...ni kes nak sbotch la ni..eeeee

fik017 said...

sabotaj apenyer..!!!
situ area gua jugak.... ha ha ..

JiJAh PapA kHaLID said...

tarak hal la klu ske dengan ujan!!!

Storyfazz..... said...

ala ko ni jijah...bgi la pluang kat aku nak bcrta..ehh3