Wednesday, March 4, 2009

Rahsia Dah Terbongkar...Misi Dah Berjaya...

Pencarian aku tidak sia-sia lg....
aku dah berjaya bongkarkan misteri bau harum daun pandan dalam blik aku...ahahahahah...mesti korang x percaya punya...
dan msti korang x terpikir punya sebab musabab bau ini muncul dalam blik aku..ahhahahahahah...
Ini semua rupa-rupanya...kerja En.mus...selama ini aku tidak tdur bersndirian...
dalam diam-diam aku ditemani En.mus...kenapa dia nak bersembunyi dari aku...
Buat En.Mus..aku harap ko pergi dri hdup aku dan pergi segera dri blik aku...a
ku x nak nnti mnibulkan fitnah antara kita...huhuhuhu
Haruman mu akan tetap ku kenang.....
* Kepada sesiapa yg ingin melihat kehanseman En.mus...tngguuuuuuuuuu.....aku akan abil pic dia nanti...tpi buat masa sekarang...aku xdpat uplod pic dia...
sebb aku msih dlam troma lg...
misteri ganguan bau daun pandan.........

2 comments:

Firdaus said...

gua syak ni mesti musang pandan punya kes ni..

Kapten Luffy said...

seram nyerrrrr