Sunday, March 22, 2009

BILA INI TERJADI.....

Habis punah la harapan ku...dah la aku ada dia je satu2nya...semua data-data aku trsimpan rapi dalam badan dia..haaaaaaaaaaa.............mcm nak jdi gorila je sbb marah punya psal bila dia hancur bederai je depan mata aku..aku tahu la ini semua kesilapan aku...

Macam mna ni...aku xkisah klo beli bru je..

tpi data2 dalam 2 mcm ne....
Aku tetap akan brusaha tuk myelamatkan data2 dalam 2...
xkisah la jdi mcm ne pun...aku tetap nak juga...
Setelah dikaji dan diselidik...
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
Tadaaaaaaaaaaaaaa..........................
V
V
V
V
V
V
V

BOLEH GUNA LAGI NI...JIMAT DUIT AKU BULAN NI..EHH3

7 comments:

Kapten Luffy said...

ganas nyer org ni

Storyfazz..... said...

ahahahahah...

Anonymous said...

gelak ganaz.. !!

Storyfazz..... said...

Anonymous-Anonymous akan diharamkan disini....klo berani tjukkan dri sbnar...

fik017 said...

mcm mcm ada...

Shitsurei Shimashita said...

kreatif wo!

fik017 said...

iFazz.... bnyk pic pendrive tu dlm camera......... abg check..