Wednesday, March 25, 2009

Jadikan Amalan...

Semenjak 2 menjak ni hati sllu je rasa xsdap...bdebar-debar je...pelik la rasa smcm je...nasib baik la ada seorg hamba Allah 2 yg bagi kat aku doa ni...'dia sndiri yg xnak aku sebutkan nama dia'... mbe sbb dia dah bosan dengar aku mrugut kat tlinga dia spai berasap kot..ehh3..lawak je x la berasap pun...asap rokok ada la..huhuhuhu...

'Bismillahi tawakkaltu alallah...
Wala haula wala kuwata illa billa hialiyil azim...
nasrun minallahi wa fathun qorib.'
Jadikan amalan lgi bgus....
..............................................................................................
Aku xpasti dri mana aku dgar yg makan ubat dgan air 100 plus bagus dan disarankan oleh doktor....dari sapa ye aku dgar...x pasti la..tpi dri mulut manusia juga...haaa....yg ni aku pasti adik aku yg ckap, katanya pensyarah dia yg bagi tahu...'air 100plus dihasilkan daripada air kelapa @ air nyor....btul ke x btul tah la...
Nak dijadikan cerita...sbb kena hujan lpas blik kerja ari 2 jdi kepala aku pun sakit...mcm nak demam je...bila terigat psal 100 plus bleh mnyahkan demam jdi aku dgan jayanya telah menelan 2 biji panadol aktif fass dgan air 100plus...woowwwww.......
Kesegaran terasa....aku pun mnum lagi dan lagi air 100 plus....dgan yakinya sakit kpla aku akn hilang dan dpat la aku melayan cita SpaQ....slpas pndol gan 100plus dlam prut aku bcampur dan diproses....
Tiba-tiba.....................kepala aku mjadi sakit...sakit...dan sakit...pelik kpla aku mnjdi skit sesakitnya....shingga hndak pkirkan time brpa pun aku xdpat pkir kerana terlalu skit....adakah ini semua kesan akibat pcampuran bahan2 itu dlm prut aku....
aku tidak tahu...xtahu..aku xleh pkirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........
haaaaa.........sedar2 dah pkul 10 mlm....
Tdur je la....esok keja lg! mmmmmmmmmmmmm.......
Yang pasti aku xkan ulangi lagi bnda ni...korang nak ckap bgus ke apa ke lantak la...aku dah tkena...tekena sgat2...

10 comments:

fik017 said...

heheehe.... abg tahu naper....

Kapten Luffy said...

minum minuman bergas dan ubat akan memabukkan ler... tu ler pasal

ko tak tau ker?

Storyfazz..... said...

tahu..tpi kes ni ramai yg ckap klo mkn ubat dgan air 100plus..ok je...siap mber aku ckap dktor pun ckap mcm 2..tpi kes aku xla mbuk cuma skit bgat je..ehh3

Storyfazz..... said...

apa yg abg tahu...ehh3 (gelak blik)

fik017 said...

iFazz,,,, abg tahu what is the real story maaaaaaa...

Storyfazz..... said...

nak crita real story hbis la stu blok ni pun x ckup...ni apa ifazz ifazz...krang slap sbut jdi lpas lak...huuhuhuhu..

fik017 said...

crita kat 'block' kita je la...

fik017 said...

as been told.... JGN minum...nak jugak... mmmm....

Kedahlanie said...

dik setahu kami 100plus tu diminum dgn ayaq sejuk...

1:2 rasanya.. seteguk 100plus 2 teguk ayaq sejuk...

kalau belasah dgn panadol thah laa no komen...

Storyfazz..... said...

ooo...ptut la...
sya 2 bjik pndol aktif fass 2 gan stgah btol 100plus yg btol kcil 2...huhuhu...tobat dah lpas ni xnak wat mcm 2 lg dah