Sunday, March 15, 2009

CiNta taK keSamPaian...huhuhu

Igatkan lepas blik bercuti ni rasa skit kpla dan minda aku ni akn ok...ni x lain plak yg jadi...pejam mata teringat, tambah la bila clek mata luas-luas ni...spai dah merah mata aku ni...xjuga dpat hilangkan serbut dlam kpla otak aku ni...

Aku sbnarnya bukan seorang yg mudah jtuh cinta lg...tpi semuanya dah berubah...hati ku dah cair bila pertama kali aku melihatnya...bodynya yg cantik...kulitnya yg menarik membuat aku pusing-pusing depannya 2+3 kali...

PELIK aku rasakan dri aku ni...tnpa segan silu aku mmerhatikanya wlaupun aku sedari org di sekeliling persan perubahan aku...

Tersengeh sana tersengeh sni...syok gila bila melihatnya...hati dah tertawan kerana ciri-ciri yg ada padanya mmenuhi citarasa ku...wowwwwwwww....2 lah ucapan kali pertama aku melihatnya...terpukau sjenak aku...

Tapi........aku blik tnpa sempat memilikinya.....................................................................
KECEWA SUNGGUH HATI AKU

Semua ni sebb


SePaTu MeRah
(2 la org dah ckap bknan abil je...dah 2 tgah ada sale 20%...ni dah blik kedah baru nak myesal...huhuhu....ALAMANDA 2 JAUH LA CEK OII...)
*ni asa-asanya dekat smggu or sblan bru aku dpat lupknya...huhuhu

11 comments:

Anonymous said...

posting pe ni ??

Anonymous said...

ala aku knal sapa ang...dengki la 2...

Kapten Luffy said...

sepatu merah? mcm tajuk lagu jer... hik3

Anonymous said...

klau kenal aku saper... haaa aku saper ?....wakakaka.... ko ni... pasal kasut pun ko !!!>.

Anonymous said...

ko la musang pulut yg xtau guna akal wlaupun Tuhan bagi akal kat ko...

Storyfazz..... said...

lebih kurang la...mmmm...tgah mrtapi ni..klo jdi mggu dpan nak trun kl gak...ahahahah cek nak beli kasut punya psal...

Anonymous said...

KO NAK BLOG KO DI'HIJACK' KE ?...
MUSANGGG...

Anonymous said...

ala aku tau hati ang bnyak bsuk...wei smua..korang nak thu x...budak ni dah gila talak dah ni..ahahahahah...

Anonymous said...

gila ader mcm2 jenis gila.. one of the gila is .... lu pikir la sendiri.... ALLAH MAHA MENGETAHUI.

Anonymous said...

baut la komen bnyk2 kat sini... sebab japgi smua akan didelete.... kami di INFOcreative GmbH sdg buat sesuatu.. minummm dulu,...

Kasparozky.

Anonymous said...

FYI... BY END OF THIS MONTH I WILL ATTEND 1 MEETING AT KL..... SO, I WILL GET IT FOR U...... 1 4 3 ...